Οικονομικά καλλυντικά, να τα προτιμήσω;

by - 22.10.18

Όλες μας έχουμε στο νεσεσέρ μας προϊόντα που δεν θα τα αλλάζαμε με τίποτα και συνεχίζουμε να τα αγοράζουμε ξανά και ξανά! Όταν όμως πρόκειται για την αγορά καλλυντικών, οι περισσότερες γυναίκες πιστεύουν ότι όσο πιο ακριβά είναι τα καλλυντικά τόσο καλύτερη θα είναι και η ποιότητά τους. 



Η λογική ότι τα οικονομικά καλλυντικά υστερούν θεωρώ ότι είναι λανθασμένη, μιας και τα τελευταία χρονιά τα οικονομικά καλλυντικά γίνονται ολοένα και πιο αξιόπιστα και μπορούμε να τα εντάξουμε άφοβα στην καθημερινή beauty ρουτίνα μας. Πολλές εταιρείες μάλιστα ανταγωνίζονται επάξια hight end brand. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι: Catrise, Essence, Revolution, Milani, w7, NYX, κ.λ.π. που "βγάζουν στον τάκο" πολλά high end προϊόντα! Για παράδειγμα το Conceal + Perfect 2-IN-1 Foundation της Milani είναι εξίσου καλό όσο ένα foundation της Mac, αντίστοιχα αν μου πεις τη λέξη μάσκαρα το μυαλό μου αυτομάτως θα πάει στη Maybelline και όχι σε ένα hight end brand. 

Το δίλημμα οικονομικά vs ακριβά καλλυντικά σε πολλές περιπτώσεις είναι καθαρά θέμα marketing και prestige. Για να καταλάβεις τι εννοώ, σκέψου που εστιάζει η κάθε εταιρεία στην προώθηση των καλλυντικών της... Στο όνομα του δημιουργού της (π.χ. Bobbi Brown, Chanel, Dior), στη συσκευασία της (π.χ. Too Faced, The Balm), στη σύσταση (περισσότερο φυσική π.χ. Βare Minerals), στην οικολογική της ταυτότητα, (cruelty-free π.χ. Becca, Wet n Wild), στην προσιτή τιμή της (π.χ. Milani, Nyx), κ.α.

Νομίζω ότι το παραπάνω δίλημμα τίθεται μόνο στη χώρα μας. Υπάρχουν blogger και youtuber στο εξωτερικό που στήριξα την καριέρα τους πάνω σε ένα low budget brand. Προσωπικά το βρίσκω "σούπερ" γιατί το κοινό που τους ακολουθεί μπορεί πιο εύκολα να ταυτιστεί μαζί τους και να πάρει π.χ. το κραγιόν που κοστίζει 10€ από το high end που κοστίζει 25€ τουλάχιστον.

Φυσικά δεν θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω π.χ. μια κρέμα της La Prairie με μία κρέμα της E.l.f., γιατί στο skin care κομμάτι τα πράγματα είναι διαφορετικά. Είναι θέμα πολυετών ερευνών, καλών πρώτων υλών και δοκιμών πριν κυκλοφορήσουν στο εμπόριο.

Κλείνοντας, το 2018 πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι. Στην αγορά υπάρχουν πάρα πολλά brand που κρύβουν διαμάντια. Επιπλέον, κανένα brand δεν έχει μόνο "καλά" προϊόντα. Πάντα θα βρίσκεις κάτι που θα σου αρέσει, αρκεί να μην κολλάς στο όνομα... όπως η ελληνική εταιρεία Beauty Loop που έχει εξαιρετικά προϊόντα και συσκευασίες που ανταγωνίζονται στα ίσα τη The Balm. 

Σημαντικό: Από το συγκεκριμένο άρθρο εξαιρούνται τα κινέζικα προϊόντα και οι απομιμήσεις επώνυμων προϊόντων. Πολλά από αυτά είναι κινέζικα και αρκετά συστατικά τους είναι απαγορευμένα τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

You May Also Like

0 Comments