ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ, ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΛΙΠΑΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΊΔΑ #Bioderma

by - 12.11.18

Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω για μια υγιή και λαμπερή επιδερμίδα. Μερικές φορές όμως υπερβάλουμε και κάνουμε λάθη με αποτέλεσμα η καθημερινή beauty ρουτίνας μας, να μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα που θέλουμε. Για αυτό συγκέντρωσα τα 5 πιο συχνά λάθη που κάνουμε όταν ενυδατώνουμε το πρόσωπό μας.


• Έχεις λιπαρή επιδερμίδα ή με τάση ακμής; Κι όμως η επιδερμίδα σου χρειάζεται ενυδάτωση! Στις περιπτώσεις που εκκρίνεται σμήγμα ή τα σπυράκια σου βρίσκονται σε έξαρση, η ανάγκη για ενυδάτωση είναι πιο έντονη από ποτέ, αρκεί να επιλέξεις την κατάλληλη ενυδατική. Δηλαδή μια ενυδατική κρέμα με λεπτόρρευστη υφή και ειδική σύνθεση για λιπαρές επιδερμίδες.

Σου προτείνω την πολυ- δοκιμασμένη Sebium Global Cover της Bioderma, μία ενυδατική και καταπραϋντική κρέμα με χρώμα, ιδανική για τη λιπαρή επιδερμίδα ή με τάση προς ακμή που εξισορροπεί τη σύνθεση του σμήγματος, ώστε να ανακτήσει τις φυσικές προστατευτικές λειτουργίες του και εμποδίζει τον σχηματισμό νέων ατελειών. Είναι πλούσια σε χρωστικές ουσίες και πούδρες για ματ αποτέλεσμα, ομοιογένεια στη χροιά της επιδερμίδας χωρίς να αφήνει λεπτές γραμμές, φυσικό τελείωμα και διάρκεια τουλάχιστον για 12 ώρες. Plus: το πράσινο βάλσαμο (corrector) στο καπάκι εξουδετερώνει την ερυθρότητα για ενισχυμένη διόρθωση/κάλυψη.

• Εφάρμοσε την ενυδατική σε καθαρή επιδερμίδα, όπου οι πόροι δεν είναι φραγμένοι από ρύπους και μακιγιάζ. Με αυτόν τον τρόπο τα ενεργά συστατικά της κρέμας θα απορροφηθούν καλύτερα και γρηγορότερα από την επιδερμίδα.

• Μην είσαι υπερβολική με την ποσότητα. Φρόντισε να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου δύο φορές την ημέρα απλώνοντας την κατάλληλη ποσότητα σε όλο σου το πρόσωπο.

• Άλλη κρέμα χρειάζεται η επιδερμίδα σου στα 20 και άλλη στα "αντα". Όσο μεγαλώνουμε οι ανάγκες της επιδερμίδας μας αλλάζουν. Φρόντισε λοιπόν, ανάλογα με την ηλικία και τον τύπο της επιδερμίδας σου, να χρησιμοποιείς την κατάλληλη ενυδατική.

Και τέλος, πρέπει να σου πω ότι το νερό δεν αρκεί για να έχουμε μία καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα. Φρόντισε να πίνεις σε καθημερινή βάση 8-10 ποτήρια νερό, και τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (όπως καρπούζι, ντομάτες, αγγούρι, γκρέιπφρουτ, πράσινες σαλάτες, κ.α.).

You May Also Like

0 Comments