×

FAME: Το νέο άρωμα του Paco Rabanne είναι συναίσθημα.


Με μούσα την Αμερικανίδα ηθοποιό Elle Fanning, το νέο άρωμα FAME του Οίκου Paco Rabanne ενσαρκώνει τη γυναίκα του σήμερα. Εκθαμβωτική, με αυτοπεποίθηση και πολύπλευρη, όπως και οι εμβληματικές μούσες του διάσημου σχεδιαστή μόδας, που ήταν μοντέρνες και ταυτόχρονα διαχρονικές.

Γυναίκες-είδωλα, που χάραξαν τον δρόμο σε μια νέα εποχή θηλυκότητας και διαχρονικού στυλ, όπως η Jane Fonda στο “Barbarella”, η Audrey Hepburn στο “Two for the Road”, η Brigitte Bardot και η Françoise Hardy. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις μούσες του Οίκου που φόρεσαν και ανέδειξαν το πρωτοποριακό chainmail φόρεμα του διάσημου σχεδιαστή.

Κι ερχόμαστε στο σήμερα για να γιορτάσουμε τη σύγχρονη δημιουργική γυναίκα, με ένα πρωτοποριακό, χαρακτηριστικά θηλυκό άρωμα που εσωκλείεται σε ένα μοντέρνο μπουκάλι, εμπνευσμένο από τα εμβληματικά σχέδια του Paco Rabanne.

Η Elle, ως μια από τις πιο ταλαντούχες ηθοποιούς της γενιάς της, η οποία σε ηλικία μόλις 21 ετών αποτέλεσε τη νεότερη κριτή του Φεστιβάλ Καννών στην ιστορία, αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την ενσάρκωση του FAME και όλων των αστραφτερών πτυχών του.


Το στυλ που καθιέρωσε τον Paco Rabanne

Ο Paco Rabanne πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Παρίσι το 1966, παρουσιάζοντας τη συλλογή του, με τίτλο «Manifesto: Δώδεκα φορέματα από σύγχρονα υλικά που δε μπορούν να φορεθούν…». Μεταλλικό mesh, μεταλλικά κομμάτια και αντισυμβατικά υλικά, χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία φουτουριστικών σιλουετών με κίνηση και χάρη. Οι πρωτοποριακές avant-garde δημιουργίες του σχεδιαστή, αμφισβήτησαν τους μέχρι τότε κλασικούς ενδυματολογικούς κώδικες, εξερευνώντας και διευρύνοντας τα δεδομένα της ριζοσπαστικής χειροτεχνίας όπως αυτά ήταν γνωστά την εποχή εκείνη.

Με όλα αυτά τα στοιχεία ο Paco Rabanne «σφυρηλάτησε» ένα επαναστατικό και άκρως μοντέρνο όραμα για τη γυναικεία σιλουέτα, που ο Οίκος συνεχίζει να εξυμνεί ακόμα και σήμερα με τις δημιουργίες του Julien Dossena, καλλιτεχνικού διευθυντή από το 2013. Ο Dossena γεφύρωσε το γεμάτο ιστορία παρελθόν του Οίκου με το σύγχρονο παρόν, δημιουργώντας key items όπως την περιβόητη chainmail τσάντα το 1969, το φουτουριστικό μίνι φόρεμα-πανοπλία με τις χαρακτηριστικές ασημένιες πλάκες καθώς και τη σειρά κοσμημάτων XL Link.

Στο FAME, τα εμβληματικά items του Οίκου αποκτούν μια νέα, λαμπερή, διάσταση με ένα προηγμένο, αισθησιακό άρωμα, σε ένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό μπουκάλι που ξεχωρίζει.


FAME: Ένα iconic μπουκάλι, αντικείμενο πόθου

To μπουκάλι, με το έντονο και πρωτοποριακό design, ενσαρκώνει το φουτουριστικό στυλ που καθιέρωσε ο διάσημος Οίκος.

Σχεδιασμός πολύτιμος όσο ένα κόσμημα, πολυπόθητος όσο και η chainmail τσάντα του 1969 και ταυτόχρονα παιχνιδιάρικος όπως το διαχρονικό chainmail φόρεμα του Οίκου, που έχουν αναδείξει οι εκθαμβωτικές μούσες του Paco Rabanne. Γιατί το FAME, δεν θα μπορούσε παρά να είναι γένος «θηλυκού». Τολμηρό, ακαταμάχητο, συνώνυμο της avant-garde πολυτέλειας, το iconic άρωμα εκπέμπει έναν θαρραλέο αισθησιασμό. 


«Το FAME είναι το πρώτο γυναικείο άρωμα, γεμάτο αντιθέσεις. Αισθησιακό και ταυτόχρονα ανατρεπτικό και ελεύθερο. Το FAME είναι όλα εκείνα που αντιπροσωπεύει η γυναίκα Paco Rabanne», δήλωσε η οραματιστής αρωματοποιός του FAME, Dora Baghriche.

Πλούσιες νότες από ώριμο μάνγκο, αγνό λεπτό αέρινο γιασεμί, και νότες από αισθησιακό λιβάνι, συναντώνται για πρώτη φορά σε ένα άρωμα, και εσωκλείονται στο μπουκάλι του FAME. Ένα άρωμα, με πρωτοποριακή σύνθεση στην τέχνη της αρωματοποιίας, τόσο πολύπλευρο και συναρπαστικό όσο οι γυναίκες Paco Rabanne του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος.  Γιατί το FAME δεν έχει να κάνει με τη διασημότητα. Είναι ένα συναίσθημα. Είναι συγκίνηση. Είναι το άρωμα σου.