Tips για μία υγιεινή διατροφική καθημερινότητα

by - 13.9.18

Η επιστροφή στην καθημερινότητα μετά τις διακοπές μπορεί να είναι μία δύσκολη υπόθεση εάν δεν διατηρήσουμε το πρόγραμμά μας και εάν δεν δώσουμε στον εαυτό μας τις σωστές οδηγίες. Στο σημερινό ποστ (πριν λίγες ημέρες σας έδειξα αγαπημένα και δοκιμασμένα tips για ένα όμορφο δέρμα - κλικ εδώ) θα διαβάσεις εύκολα και χρήσιμα tips για να είναι η καθημερινότητά σας ακόμα καλύτερη!


Μην ξεχνάτε το πρωινό. Είναι ίσως το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Επιλέξτε γάλα με λίγα λιπαρά, δημητριακά ολικής και ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι. Θα σας δώσει ενέργεια και θα σας κρατήσει μακριά από τις γλυκές αμαρτίες του πρωινού.

Μασάτε αργά. Είναι πολύ σημαντικό αυτό! Μην τρώτε γρήγορα -λαίμαργα. Δώστε χρόνο στον εγκέφαλό σας να δώσει την εντολή στο στομάχι ότι έχει χορτάσει.

Σαλάτα, η μαγική. Να θυμάστε πάντα να τρώτε πράσινη σαλάτα με το γεύμα σας. Προσθέστε ξύδι ή λεμόνι και μία κουταλιά λάδι. Θα σας χορτάσει και δε θα χρειαστείτε μεγάλες ποσότητες φαγητού για να χορτάσετε.

Πιείτε νερό και πράσινο τσάι. Ο οργανισμός σας χρειάζεται ενυδάτωση. Χρειάζεστε 2 λίτρα νερό τη μέρα. Πείτε ναι και στο πράσινο τσάι, το οποίο σας αποτοξινώνει.

• Όχι στην ασιτία, ναι στα υγιεινά σνακ. Είναι λάθος να μένετε νηστικές για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Το στομάχι θα αντιδράσει απότομα και θα φάτε ό,τι βρείτε μπροστά σας. Επομένως, να έχετε πάντα μαζί σας φρούτα, μπάρες χαλβά, ρυζογκοφρέτες και μπάρες δημητριακών.


• Αποφύγετε τα γλυκά, τα τηγανιτά, τις κονσέρβες, το γρήγορο φαγητό.

Πίνετε νερό με λεμόνι, κάθε πρωί. Βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού σας.

Τρώτε πρωτεΐνη. Το ψητό κοτόπουλο, αποτελεί super επιλογή γεύματος. Συνοδέψτε το με ψητά ή βραστά λαχανικά.

Προσεγμένο βραδινό. Επιλέξτε σαλάτες, γιαούρτι, φρούτα κομμένα ή ένα τοστ ολικής με μαρούλι, τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα.

Και τέλος, γυμναστείτε τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα. Η διατροφή και τα προϊόντα αδυνατίσματος (σ.σ. κυτταρίτιδα) από μόνα τους δε θα φέρουν τα αποτελέσματα που θέλετε.

You May Also Like

0 Comments